بهترین مکان های توریستی برای اسکی کردن در سال 2020

۷۴۱ بازديد


یکی از مهم ترین دلایلی که یک فرد به مسافرت های توریستی می رود این است که این فرد می خواهد از آن روند روزمره زندگی که دارد بگریزد و زندگی خودش را حداقل برای مدت کوتاهی هم که شده تغییر دهد و کاری کند که تجربه هایی جدید و جالب کسب کند. بنابراین فردی که قصد رفتن به سفرهای توریستی به عنوان یک توریست دارد؛ دوست دارد تا این شانس را داشته باشد تا از مسیر زندگی روزمره ای که دارد خارج شود و کارهایی را انجام دهد که در زمان زندگی عادی و روزمره توانایی انجام آن ها را نداشته است. انسان ها هنگامی که نقش "توریست" را می گیرند و از چارچوب عادی زندگی همیشگی خودشان خارج می شوند تا مدتی به عنوان توریست زندگی کنند، دوست دارند تا در این نقش، احساس آرامش کنند و در عین حال علاقه دارند که وضعیت زندگیشان تغییر کند. این تغییرات برای برخی از افراد می تواند به منزله رفتن به نواحی کوهستانی باشد، برخی از افراد ممکن است دوست داشته باشند تا به سمت آتش فشان ها مسافرت کنند و خطرات ناشی از رفتن به آن مکان ها را تجربه کنند؛ و برخی از افراد هم ممکن است دوست داشته باشند تا به دریا سفر کنند و غیره. یکی از کارهایی که بسیاری از توریست ها علاقه به انجام دادن آن دارند، رفتن به مکان های کوهستانی و برفی و اسکی بازی بر روی یخ و برف کوهستان است. این افراد لیز خوردن از شیب ها در ارتفاعات کوهستانی و هیجانی که از این کار به آن ها دست می دهد را بسیار دوست دارند و به عقیده این افراد این مکان ها مکان هایی ایده آل برای مسافرت های توریستی می باشد.
در این پست قصد داریم تا چند مکان توریستی که مسافرت کردن به این مکان ها هیجان بسیار دارد و باعث بالا رفتن میزان هورمون آدرنالین در خون شما می شود را به شما معرفی کنیم. این مکان ها همچنین دارای زیبایی های طبیعی هستند که برای مسافرت توریست ها بسیار مناسب می باشند.

1) مجموعه روستاهای تیگنرز (tigner)

منطقه تیگنرز، شامل چندین روستا می باشد که در کنار هم قرار دارند. این روستاها شامل تیگنرز لی لاک (tignes le Lac)، وال کلارت (Val Claret) ، لیس  بوسیس (Les Boisses) و لیس برویرز (Les Brevieres) می باشند. این منطقه در کوهپایه کوهستان آلپ قرار گرفته است و دارای چشم اندازهایی بسیار زیبا می باشد که برای شما به عنوان فردی توریست، بسیار مناسب می باشد.در صورتی که شما دوست دار اسکی کردن باشید و می خواهید به مکانی بروید که در کنارش درختان قدبلند قرار داشته باشند؛ می توانید به این مکان مهاجرت کنید. مسافرت کردن به این مکان ها باعث می شود که شما احساس تازه شدن کنید و از تماشا کردن این مناظر زیبا لذت زیادی ببرید. به این دلیل که در این مکان همواره میزان زیادی برف می آید، بنابراین این مکان به صورت چهارفصله و در تمام اوقات سال (حتی تابستان ها) دارای کوهستان هایی می باشد که پوشیده از برف هستند و همین موضوع می تواند تضمین کننده یک مکان مناسب برای اسکی کردن با ضمانت چهارفصله برای شما باشد. همچنین در این مکان، بخش هایی وجود دارد که دارای شیب کمتری نسبت به بخش های دیگر می باشند که این بخش ها برای افرادی که تازه اسکی کردن را آغاز کرده اند و می خواهند به عنوان مبتدی کار کنند نیز بسیار مناسب می باشد. همچنین برخی از مکان هایی با شیب بسیار زیاد در این نواحی وجود دارند که شما می توانید برای داشتن هیجان بیشتر به این مکان ها مسافرت کنید و به عنوان یک توریست، احساس کنید که می توانید هیجان لازم را در این زمینه داشته باشید. چشم اندازهای اطراف این مناطق به اندازه ای جذاب هستند که افرادی که به این ناحیه ها سفر می کنند، به اندازه ای جذب این چشم اندازها می شوند که می توانند ساعت ها و ساعت ها در این اطراف وقت بگذرانند بدون این که حتی اندکی احساس خستگی کنند. همچنین دو دریاچه زیبا به نام ای لاک دی تیگنر (Lac de Tigner) و لاک دی چرویل (Lac du Chervil) در این نواحی وجود دارند که واقعا چشمگیر می باشند.

2) وال دل سره (Val d’lsere) ، فرانسه

منطقه وال دل سره که در کشور فرانسه واقع است؛ یکی از مکان های زیبا برای اسکی بازی افرادی که می خواهند مسافرت های توریستی به این ناحیه داشته باشند می باشد. مساحت کلی این ناحیه چیزی حدود 300 کیلومتر مربع است. این منطقه بسیار نزدیک به مرز ایتالیا می باشد. (در مرز بین فرانسه و ایتالیا قرار گرفته است). در این منطقه شیب های اسکی در تمام انواع خودش وجود دارد. از شیب های اسکی کم گرفته تا شیب های اسکی زیاد (برای افراد حرفه ای و افرادی که علاقه مند به انجام فعالیت های هیجان انگیز هستند). شیب های کم برای افراد مبتدی هستند که تازه می خواهند کار اسکی بازی را آغاز کنند. چشم اندازه های این منطقه نیز بسیار زیبا هستند که منجر به جلب نظر اسکی بازان می شوند. بنابراین در صورتی که شما می خواهید به عنوان یک تورسیت، به این نواحی مسافرت کنید، می توانید این ناحیه را برای اسکی بازی خودتان انتخاب نمایید.

3) منطقه چامونیکس (Chamonix) در فرانسه


زمستان ها در چامونیکس در فرانسه، حقیقتا جادویی هستند. این منطقه که دارای زمستان های باورنکردنی می باشد، در مناطق مرتفع کوهستان های غرب اروپا قرار دارد. این منطقه تقریبا در قسمت های مرز میان فرانسه و سوئد قرار گرفته است و اسکی بازانی از سراسر جهان برای اسکی بازی کردن به این منطقه می آیند. در این منطقه، در تمامی فصل های سال، اسکی بازی کردن به عنوان یک ورزشی که منجر به بالا رفتن میزان آدرنالین در خون می شود، برای توریست ها و افرادی که می خواهند به عنوان توریست به این منطقه مهاجرت کنند، مناسب می باشد. به عبارت دیگر در تمام فصول سال در این منطقه برف وجود دارد و از آن جایی که این منطقه در ارتفاعات بالا قرار گرفته است، این برف ها هیچ وقت (حتی در گرم ترین روزهای سال و در زمانی که میزان درجه حرارت در این مناطق به بالاترین میزان خودش می رسد) آب نمی شوند که همین باعث می شود که یک محیط مناسبی برای اسکی بازان در این ناحیه فراهم گردد. در این نواحی، اسکی بازی کردن یکی از بهترین تفریحاتی است که هم افرادی که به این منطقه مسافرت می کنند و هم افرادی ک در این منطقه ساکنند انجام می دهند. توریست ها با استفاده از وسایل حمل و نقل مسافری که مخصوص این منطقه ساخته شده اند می توانند خودشان را به ارتقاعات برسانند و سپس از آن جا به پایین سر بخورند و اسکی بازی کنند و تجربه خوبی را داشته باشند. همچنین در طول مسیری که به این ارتفاعات می آیند، می توانند از مزیت مشاهده کردن مناظر فوق العاده زیبا و چشم اندازهایی شگفت انگیز که در سر راهشان قرار گرفته است استفاده کنند. البته این منطقه در صورتی برای شما مناسب است که شما یک اسکی باز حرفه ای هستید. به عبارت دیگر در صورتی که شما یک اسکی باز حرفه ای نیستید و تنها می خواهید به عنوان یک فردی مبتدی تازه کار را شروع کنید، رفتن به این مناطق به شما توصیه نمی شود به این دلیل که شیب در این منطقه ها بسیار بالا می باشد و بنابراین برای افرادی که می خواهند کار اسکی را تازه شروع کنند این منطقه خطرناک می باشد. در صورتی که شما برای مسافرت به این منطقه بیشتر از چند روز وقت دارید، می توانید به یک منطقه دیگر که در اطراف این منطقه وجود دارد به نام گراندز مونتتز (Grands Montets) مسافرت کنید و از اسکی بازی کردن و تماشای چشم اندازهای زیبا در این منطقه هم لذت ببرید.

4) منطقه کورچول (Courchevel) در فرانسه


منطقه کورچول در فرانسه نیز یکی دیگر از مناطقی است که افرادی که می خواهند به اسکی بروند؛ می توانند به عنوان یک گزینه مسافرتی درنظر داشته باشند. افرادی که به این منطقه مسافرت می کنند می توانند در یک پیست اسکی بیش از 600 کیلومتری به اسکی بپردازند. در این منطقه وسیع، سه روستا هم قرار دارد. شیب اسکی هم برای افرادی که می خواهند به عنوان مبتدی کار را شروع کنند و هم برای افرادی که در این کار حرفه ای هستند مناسب می باشد. به این دلیل که هم مناطقی با شیب معمولی در این مسیر وجود دارد و هم مناطقی با شیب تند. همچنین مناظر و چشم اندازهای این نواحی هم بسیار زیبا هستند و توریست ها می توانند از مشاهده کردن این مناظر و چشم اندازها همزمان با اسکی کردن لذت ببرند. بنابراین در صورتی که قصد مسافرت توریستی و اسکی کردن را دارید این منطقه هم یکی از مناطقی است که به عنوان مناطق مناسب برای مسافرت های تورسیتی به شما پیشنهاد داده می شود.

5) منطقه بانف (Banff) در کانادا

یکی دیگر از منطقه هایی که برای اسکی بازی توریستان بسیار مناسب است، منطقه بانف در کانادا می باشد. این منطقه در اولین پارک ملی کانادا قرار دارد و دارای نماها و منظره های بسیار زیبایی هم می باشد. در اطراف این منطقه دریاچه هایی زیبا وجود دارد که اسکی بازان می توانند همزمان با اسکی کردن از مشاهده این دریاچه ها لذت ببرند. این منطقه  سرشار از کوهستان هایی است که با برف پوشیده شده است و همچنین جنگل هایی که دارای درختان و گیاهان درهم تنیده می باشند. در این منطقه علاوه بر اسکی کردن می توان به پیاده روی های طولانی مدت و راهپیمایی هایی با مسیرهایی جالب و پیچ در پیچ هم پرداخت. همان طور که اشاره شد این منطقه اولین پارک ملی در کشور کانادا می باشد و بنابراین قدیمی ترین پارک ملی در کانادا هم محسوب می شود. علاوه بر آن این منطقه سومین پارک ملی است که در کل دنیا ساخته شده است و بنابراین از نظر قدیمی ترین پارک های ملی در دنیا هم رتبه سوم را دارا می باشد. البته این مناظر زیبا در تابستان از تمام زمان های سال زیباتر می شود و بنابراین بهترین فصل ممکن برای مسافرت کردن به این مناطق، فصل تابستان می باشد . در تابستان این منطقه میزبانی توریست هایی می باشد که می خواهند علاوه بر اسکی کردن، از مناطق زیبا و چشم اندازهای فوق العاده این ناحیه بازدید نمایند.

6) منطقه گاستاد (Gstaad)، سوئد


این ناحیه هم یکی از بهترین نواحی از نظر میزان جاذبه های توریستیاست که در کشور سوئد قرار دارد و حتی می توان گفت که یکی از بهترین نواحی توریسیتی است که در دنیا وجود دارد. با این که این ناحیه ناحیه خیلی بزرگی نمی باشد، ولی معمولا تعداد زیادی از علاقه مندان به اسکی را به خودش جلب می کند. در این ناحیه یک مسیر 250 کیلومتری اسکی قرار دارد که افرادی که به این مکان مسافرت توریستی کرده اند و می خواهند در آن اسکی بازی کنند می توانند این کار را در طول این مسیر انجام دهند. 

7) سنت موریتس (St. Moritz) در سوئد

یکی دیگر از مکان های جذاب برای توریستان، سنت موریس است که در کنار دهکده ای که کشور سوئد قرار دارد. در این مکان یک دریاچه ای یخ زده وجود دارد که می تواند مکان بسیار مناسبی برای اسکی بازی کردن باشد. از این مکان می توان در 300 روز سال برای اسکی کردن استفاده کرد که همین موضوع منجر شده است که توریست های زیادی به این ناحیه سفر کنند. همچنین در این منطقه چشم اندازهای زیبایی وجود دارد که بازدیدکنندگان می توانند همزمان با اسکی کردن از این چشم اندازها هم استفاده کنند.
مسافرت کردن به این مکان ها منجر می شود که شما می توانید از مسافرتتان لذت زیادی ببرید و هیجان اسکی بازی کردن در پیست های طولانی را تجربه کنید. اسکی بازی کردن در این نواحی منجر می شوند که تجربه به یادماندی برای شما ایجاد شود و شما می توانید در آینده داستان های مربوط به مسافرتتان به این نواحی را برای دوستان و آشنایانتان تعریف کنید و آن ها را نیز به رفتن به این مکان ها تشویق نمایید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.