5 نکته فوقالعاده مهم برای یک سفر عالی

۸۱۸ بازديد


زمانی که از کار و مسائل خسته کننده اطرافتان خسته می شوید تنها یک مسافرت خوب و جذاب می تواند باتری شما را شارژ کرده و به خوبی به ادامه فعالیت هایتان بازگرداند.


1-فرصت توریست بودن را غنیمت بشمارید:
 اگر توریست بودن به این معناست که می خواهید همه جذابیت هایی که یک مکان را منحصر به فرد می کند ببینید چه چیز بدی در این مورد وجود دارد ؟ در اولین روزی که در شهر آتلانتا هستید به یک تور سه ساعته درون شهری بروید تا دستتان بیاید که چی کجاست و دوست دارید دوباره به کجا برگردید. وقتی به سفرهای خارجی می روید اگر فقط می خواهید ببینید چه چیزی در اختیار مردم انگلیسی زبان است از مغازه هایی که راهنمای تور توصیه می کند دیدن کنید.از پرسیدن آدرس موزه ملی از یک غریبه بومی خجالت نکشید .




2- کاتالوگ های راهنما را با خود نگاه دارید:
به مجله های پر زرق و برقی که روی میزتان است یا بروشورهای مخصوص مهمانان که برای معرفی مکان های دیدنیست بی اعتنا نباشید.کجا می توانستم بفهمم که شش نوع تماس تلفنی که با اپراتور اداره می شود در بوتان وجود دارد :اضطراری ، مبرم، فوری، اجباری، مهم، نزدیکان، خویشاوندان نزدیک (خواهر برادر )  که به همه آنها تقریبا به یک شکل پرداخته می شود.

 
3-رستوران ها و غذاهای محلی را از دست ندهید:
خوردن غذاها در رستوران های ملی یکی از بهترین راه های آشنایی با مردم و فرهنگ جاییست که به آن سفر می کنید و البته این کار در یک سفر خاطرات به یاد ماندنی تری را خلق می کند.



4-میان وعده به همراه داشته باشید:

هرگز نمی دانید چه وضعیتی خواهید داشت و قتی گرسنه می شوید. اگر مثل ما باشید، وقتی گرسنه هستید به خوبی عمل نمی کنید! اگر می دانید که تمام روز بیرون خواهید بود، همیشه سعی کنید میان وعده های کوچک آماده کنید و داخل کیف داشته باشید.


5-روح را تغذیه کنید :

خودتان را با تجربه، اکتشاف، لذت بردن از عزیزان خود و ماجراجویی از سفر سر گرم کنید تمرکز را از روی غذا بردارید و آن را در حافظه خود قرار دهید.



6-سبک سفر کنید :
مهمترین دلیل اصلی در عدم چیدمان صحیح وسایل مورد نیاز در چمدان و آماده کردن وسایل سفر، این است که افراد اغلب از جاگذاشتن وسایل ضروری خود هراس دارند.شلختگی و ناهماهنگی معمولا ریشه دراتفاقات گذشته ی افراد دارد برای بستن چمدان به نحو احسنت ، شما ابتدا نیاز دارید خودرا از ترس انجام این کار رهایی بخشید. به محض اینکه خودتان را از این حس آزاد کنید ، شما احساس زنده بودن خواهید کرد و تاحدی از سفر خود بیشتر لذت خواهید برد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.