چطور سفری مثل شخصیت خودم پیدا کنم؟!

۹۷۸ بازديد
چطور سفری مثل شخصیت خودم پیدا کنم؟!

شخصیت‌شناسی سفر این کمک را به ما می‌کند که دیدِ بهتری از خودمان داشته باشیم.
5 نوع شخصیت سفر داریم که پایه و اساس تیپ‌های سفر هستند.

ماجراجویان: معمولا ماجراجوها تخیل قویدارند و برنامه‌ریزی برای سفرها را برپایه‌ی قوه‌ی تخیل انجام می‌دهند. یک لیست از کارهای هیجان‌انگیز دارند و دوست دارند در سفرها به سراغ آنها بروند. به جای خرید کردن و کافه گردی به بانجی جامپینگ فکر می‌کنند،بالا رفتن آدرنالین هدف نهایی‌ست.
رمانتیک‌ها: آرامش و حس خوبدر سفر؛ دو ویژگی مهمی است که برای رمانتیک‌ها و احساسی‌ها مهم است.آن‌ها دنبال جایی هستند که خلوت باشد و پر از سکوت چنین افرادی دوست دارند در ساحل بنشینید و طلوع و غروب خورشید را تماشا کنند.
متفکران: کندوکاو و جستجودر کوچه پس‌کوچه‌های شهر، دیدن موزه‌ها و حرف زدن با مردم محلی برای‌ یک سری از افراد خیلی جذاب است.معمولا آن‌ها دوست دارند از هر چیزی که مربوط به فرهنگ، هنر، معماری و تاریخ است، سردر بیاورند.  

 جسورها و ریسک‌پذیرها: Danger-junkie” به کسانی می‌گویند که دنبال فعالیت‌های خارج از عرف، هیجانی و خطرناکدر سفر هستند. در حقیقت چند پله از ماجراجوها بالاترند و کارهایی می‌کنند که برای افراد عادی احمقانه یا مرگ‌آور است.
سفر اولی‌ها: شناخت سفراولی‌ها آسان است و پیدا کردن دغدغه‌های‌شان آسان‌تر. تقریبا نگرانی‌های یکسانی دارند. مثلا در پرواز هوایی نگران هستند که نکند هواپیمای اشتباهی سوار شوند یا در صف گیت اشتباهی بایستند. هنوز نمی‌دانند مراحل گرفتن ویزا چیست و از راه و رسم سفر خارجی اطلاعی ندارند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.