12 راز ایران از دیدگاه توریستهای خارجی قسمت دوم

۹۸۰ بازديد

12 راز ایران از دیدگاه توریستهای خارجی قسمت دوم

4. آنها مبتکر عمل زیبایی بینی نبودند، اما از آن زیاد استفاده می کنند

باور کنید یا نه، ایران بالاترین میزان عمل بینی در سراسر جهان را داراست. نوع پوشش باعث شده است که بیشتر زنان ایرانی روی زیبایی صورت خود تمرکز کنند و به دنبال داشتن بینی زیبا باشند. از سویی برای بسیاری از زنان ایرانی و حتی مردان، بینی عمل کرده نشان دهنده ثروت و موقعیت اجتماعی است. نکته جالب این که اهمیت این عمل به قدری است که حتی بسیاری از افراد پس از بهبود نیز چسب بینی خود را نگه می دارند تا نشان دهند که بینی خود را عمل کرده اند. گاهی حتی افرادی که این کار را نکرده اند هم به دروغ به بینی خود چسب می زنند.

5. حضور پررنگ جوانان

ایران با تاریخی ده ها هزار ساله یکی از قدیمی ترین تمدن های بشری است. با این حال ترکیب جمعیتی این کشور کاملا نقطه مقابل قدمت آن است به طوری که طبق برآوردها حدود نیمی از جمعیت ایران را جوانان زیر 30 سال تشکیل می دهند.

 

 6.هیجانات دیوانه وار

به نظرتان این جمعیت جوان ایران در اوقات فراغت خود چه می کنند؟ شما احتمالا از این که بفهمید پارکور چقدر در ایران محبوب است شگفت زده خواهید شد. این ورزش از ابتدای پیدایشش در سال 2002 به یکی از فعالیت های محبوب جوانان ایرانی تبدیل شده است، به طوری که شما در خیابان های ایرانی می توانید پارکوربازهای حرفه ای را ببینید. مردان جوان در باشگاه های کوچک و پارک های عمومی این رشته ورزشی را تمرین می کنند و سپس مهارت خود را در خیابان ها به نمایش می گذارند. در این بین اگرچه دختران حضور کمرنگ تری دارند اما شما باز هم می توانید دختران جوان را که با حجاب کامل مشغول انجام مهارت های پارکور هستند ببینید.


مطلب جالبی بود ممنون

پاسخ مدير:
شنبه ۲۸ دی ۹۸, ۱۲:۳۵

خیلی ممنون smile

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.